Szanowni Rodzice,
informuję, że od 01.04.2025r. wpłaty za obiady będą dokonywane tylko na bankowe konto pomocnicze szkoły funkcjonujące pod nazwą ,,Zamów posiłek”. Proszę zatem o dokonywanie przelewu online za dany miesiąc do 10 dnia tego miesiąca, np. za kwiecień do 10 kwietnia, wg wzoru.:
kwiecień Ala Nowak
Pani I. Świerdza będzie przekazywać za pośrednictwem uczniów/ wychowawców wysokość kwoty do zapłaty
z uwzględnieniem ewentualnych odliczeń za nieobecność dziecka w poprzednim miesiącu. Nie będą już wydawane pokwitowania w szkole- dowód wpłaty będzie znajdował się w systemie bankowym. Proszę o regularne wpłaty, co ułatwi ich zaksięgowanie oraz pozwoli uniknąć nieporozumień.
W tytule proszę zapisać nazwę miesiąca, za który dokonana jest wpłata i imię i nazwisko dziecka. Jeżeli z posiłków korzysta np. dwójka dzieci, proszę o dokonanie osobnych przelewów.
Klubik Dziecięcy proszę o wpis w tytule skrótu KD, nst. miesiąc i imię i nazwisko dziecka, wg wzoru:
KD kwiecień Ala Nowak
Nr konta: 49 8279 1036 0403 0078 2004 0104
W razie wątpliwości pozostaję do Państwa dyspozycji.
Z wyrazami szacunku
Dyrektor szkoły – Edyta Brodzik